Kaiserswerth

lørdag 13. november 2010

Oppsummering

Disse ni ukene har vært lærerike og arbeidsomme.  For en som  har vært novise med hensyn til sosiale medier, har det åpnet seg en helt ny verden.  Jeg vil jo ikke si at jeg er dreven i faget, men dette har vært en god start.  Jeg er sikker på at jeg vil benytte meg av mange av verktøyene vi har lært om på kurset.  Min favoritt er nok bloggen.  Her er det flere "leketøy" for å utforme siden, og da jeg er glad i fotografering og bilder har det vært morsomt å pynte innleggene ved både å benytte flickr og enklere metoder. 

I løpet av kurstiden har Oppegård bibliotek fått Facebook-sider, og jeg har planer om å bruke google-docs i arbeid med utstillinger.  Alle i utstillingskomitéen må nok ta det verktøyet i bruk.  Vil nok gå tilbake til kursmaterialet og "konferere" det, så det er fint om det ligger ute en periode.  Jeg føler nok også at jeg står bedre rustet overfor lånerne våre når det gjelder bruk av sosiale medier.

1 kommentar:

  1. Tror helt sikkert at du står bedre rustet overfor brukere nå enn tidligere når det gjelder sosiale medier. Å bare ha hørt om en tjeneste kan være nok til at du "kobler" neste gang du kommer opp i en aktuell problemstilling.
    Bra jobba!

    SvarSlett

Hei! Kommenter gjerne.