Kaiserswerth

torsdag 28. oktober 2010

Google maps

Sjekket ut mitt arbeidssted - Oppegård bibliotek, og fant ut at karttjenesten opererte med gammel adresse dvs adresse fra tiden før vi flyttet til Kolben.  Alle stedene rundt Kolbotn, som egentlig har egne navn, har også fått betegnelsen Kolbotn.  Jeg skrev en kommentar om ny postadresse og nytt telefonnummer for biblioteket, og ratingen de fikk av meg kunne nok vært bedre.  Men ellers synes jeg dette er en fantastisk tjeneste.  Streetview bedrer helt klart "treffsikkerheten" ved besøk på ukjente steder.  Synes kanskje det er litt mer tvilsomt med bilde av private hus.  Er  usikker på om jeg synes det er så greit.

1 kommentar:

  1. Enig. Syns Streetview er en fabelaktig tjeneste dersom du er veldig usikker på hvor du skal. At de derimot er utenfor mitt og tar bilder, er jeg litt skeptisk til.

    SvarSlett

Hei! Kommenter gjerne.