Kaiserswerth

tirsdag 21. september 2010

Hvorfor denne bloggen

Hadde det ikke vært for jobben ville jeg nok ikke kastet meg ut i bloggverdenen.  Jeg har nå meldt meg på et 9-ukers kurs i sosiale medier, og har store forventninger til mitt nye liv på nettet.  For det må jo endre seg drastisk i og med at jeg etterhvert vil ta i bruk både Facebook og blogging. 

Hva vil jeg blogge om?  Det vil tiden vise, men jeg vil nok blogge om litteratur og lesegleder, utstillinger (det kommer jeg tilbake til) og opplevelser som jeg tror vil ha interesse for andre enn meg selv.

Da jeg jobber med utstillinger i biblioteket (våre interne utstillinger for å vise vår samling) kunne jeg godt tenke meg å bruke loggen som en slags arbeidslogg.  Jeg vil derfor invitere utstillingsgruppen til å følge bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Kommenter gjerne.